כיתוב לוגו
073-2409700

מנהל מדיה חברתית

קורס מנהל מדיה חברתית

95 שעות לימוד אקדמיות

                                בפיקוח משרד הכלכלה

          מטרת הקורס:

תפקידו של מנהל מדיה חברתית הוא שיווק ופרסום דיגיטלי באינטרנט. עליו לדעת להקים פלטפורמות חברתיות כגון: פייסבוק, אינסטגרם, יוטיוב וכדומה ולנהלן באופן שוטף תוך שימת דגש על ייזום והכנסת תכנים שיתרמו ליצירתו של שיח חיובי ואוהד כלפי המותג ברשתות אלה.

מנהל מדיה חברתית גם צריך לנהל קהילה עסקית-חברתית המקדמת מודעות, הסברה, שיווק וקידום, לבנות וליישם תכניות אסטרטגיה שיווקית-חברתית, ליצור מוניטין ולפתור משברים, להקים פרסום ממומן ו/או פרסום ויראלי חברתי שנועד להגדיל את חשיפתו ותפוצתו של המותג על כל המשתמע מכך.

מנהל מדיה חברתית חייב להיות מסוגל לאמץ מיומנויות ללמידה עצמית הכוללת בין היתר את הנכונות לקרוא ידיעות הקשורות לעולם הדיגיטלי-אינטרנטי ולהתעדכן בחידושים האחרונים בתחום וכל הזמן להעשיר את הידע בתחום ולעבור השתלמויות מקצועיות המוקדשות לנושאים אלה .

איפה אפשר לעבוד? במחלקות שיווק בארגונים וחברות מסחריות בינוניות-גדולות, במחלקות דוברות והסברה בגופים ציבוריים וממשלתיים, במשרדי פרסום, סוכנויות פרסום, משרדי יחסי ציבור וכן לעבוד בצורה עצמאית כפרילנסר.

תנאי קבלה :

1.          12  שנות לימוד בעלי רקע או ניסיון בשיווק של 2 שנים

        או תעודה של 15 שנות לימוד במקצועות תקשורת, שיווק/ פרסום וניהול, לחסרי רקע/ ניסיון בשיווקץ

2.       מבחן מיון באנגלית ברמה של 12 שנות לימוד ( קריאה וכתיבה).

3.       מבחן מיון באוריינטציה למחשבים ואינטרנט .

4.       ועדת קבלה .

 

משך הקורס : 95 שעות לימוד אקדמיות ( כ- 24 מפגשים).

שעות וימים : מתכונת דו שבועית בשעות 17:30-20:45.

נושאי לימוד :

1.       מבוא לשיווק דיגיטלי-   תרבות דיגיטלית ובניית תכנית אסטרטגית שיווקית .

2.       תוכן במרחב הדיגיטלי – יצירת תוכן במרחב דיגיטלי, סוגי תוכן, טכניקות כתיבה, הגשת תוכן, מדדים למדידת תוכן, הפצת תוכן וקידום במרחב הדיגיטלי, יסודות SEO   (מנועי חיפוש) .

3.       פייסבוק – ניהול פעילות אורגנית ופעילות ממומנת .

4.       יוטיוב – ניהול פעילות אורגנית ופעילות ממומנת , קידום והפצה של תוכן ביוטיוב, הקמת קמפיין ממומן .

5.       אינסטגרם- ניהול פעילות אורגנית – היכרות עם הממשק ובניית תכנית פעולה .

6.       ניהול נוכחות משלים לזירות – ניטור מידע ברשת, ניהול תדמית ומשברים, ניהול שירות לקוחות, קודים אורגני באתרי חיפוש.

7.       כלים משלימים למדיה חברתית – ניהול לידים באמצעות דפי נחיתה, אימייל מרקטינג.

8.       פרויקט גמר והכוונה תעסוקתית בתחום .

חובות הלומד :

נוכחות : 100% נוכחות .

בחינות: בחינות פנימיות בחינה עיונית- תורת המקצוע . בחינה מעשית – פרויקט גמר .

           בחינות בית ספריות בנושאי הלימוד הנכללים בקורס, לאורך תקופת הלימודים.

תעודות :

בוגרי הקורס, שיעמדו בהצלחה בדרישות הקורס יקבלו תעודת השתלמות- מנהל מדיה חברתית מטעם משרד הכלכלה.

ותעודת בוגר קורס "מנהל מדיה חברתית" מטעם קמפוס השפלה .

שכר לימוד:  4,900 ₪

לפרטים והרשמה: שיחת חינם 1-800-200-667